I'm still a rockstar

Nu väntar jag på att Viktoria ska ringa,eftersom vi ska feta oss rejält ikväll! Chips,godis u name it. Det är tyvärr sista gången jag träffar henne innan hon åker tillbaka till örebro på måndag.. bu.
MEN, på fredag åker jag, Malin och Emma ner till henne istället! Hur roligt kommer inte det bli säg. Excited.

Såg nu också att jag blivit utmanad av hessel!

Först reglerna:

Svara på alla frågor, Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


1. Vilken mat äter du ofta?

Blå kisoken!


2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av?

Är man gäst så är man.


3. Var sitter du helst när du bloggar?

Liggandes i sängen.


4. Köper du ofta Triss?

Tialott mer ofta.


5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

Jag har bara roligt på mina semestrar, så alla?!


6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?

5an

Jag utmanar
wordsfromviktoria
evcf
ehenriksson
couldnsaiditanybetter


Vad den här utmaningen går ut på, det vet inte jag!
Men nu ska jag gå på toa innan hon ringer.


Kommentarer
Postat av: viktoria

jag har svarat på utmaningen! och vilken utmaning sen..

2008-09-28 @ 01:31:46
Postat av: swosh

det var en tuff utmaning det där :)

Postat av: SysterYster

Jaja, där ser man, en utmaning. =P

2008-09-29 @ 14:07:49
URL: http://himechan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback