something bright and pure



HEJ!

Tisdag i all ära, men fan vad äcklig jag känt mig idag. Använde ett schampoo som inte mitt hår gillade, så det har varit fett. Hade det även utsläppt för att det inte gick att få till någon frisyr. Disgusting. Rent ut sagt.
Men jag ska strax hoppa in i duschen!

Imorgon har vi PA-intro heeela dagen, fram till fyra ungefär. Får hoppas det är roligt bara. Jag längtar tills jag och Alexandra ska börja med vårat, dock måste vi bestämma lite detaljer innan vi är redo- vilket är det jobbigaste.

Längtar också till en hel del roliga tvprogram som ska börja i höst.
Imorgon börjar Idol-auditions, mycket roligt!
På måndag börjar Vem kan slå Filip och Fredrik, kan inte slå fel.
20 september börjar Hål i väggen, kan bli roligt- om dom slår japanerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback