Ben & jerry dagenefter

Kul att min dresscode för gårdagskvällen var uppskattad!

Idag är det en uuuuunderbar dag utanför fönstret! Jag har varit ut en sväng och städat i lill-bilen. Ska strax ut igen och putsa utsidan, så kommer den näst intill att glänsa. Om man bortser från rostfläckar mm..
I eftermiddag ska vi till mormor och morfar och äta middag! Mumsigt, får se vad mormor får till i sitt nya kök. Efter det ska jag bege mig till johanna för en filmkväll. Disney, bert.. you name it. Sedan en marängsviss påd et!

Ne ska bege mig ut nu, sedan lägga mig framför tvn med en ben and jerry och titta på pippi. En skön fredag? Ja tack.

Nämne jag att vi skulle äta marängsviss?

Kommentarer
Postat av: Marie

Usch vad det skulle va skönt att va ledig i morrn :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback