BLLLÄÄÄÄÄ!

OKEJ,
jag har för en liten stund sedan lidit igenom en av världens dummaste påhitt.
Oral-vaccination.
Alltså vaccination som man måste dricka. De hade även skickat med en liten påse med "smak", ollon jag menar hallon. Detta vaccin var så outhärdligt. Vidrigt. Fruktansvärt.

Varför gör man vaccin och medicin där smaken håller sig fast i munhålan så man vill vomera tre bokstäver- spy? Gör piller av allt istället, snabbt och smärtfritt.

Ursäkta mitt gnäll- men jag tycker verkligen synd om mig själv just nu. Buh.


Kommentarer
Postat av: viktoria

haha. vomera tre bokstäver - spy.

2009-04-08 @ 23:53:16
Postat av: Pappsen

Stackars lilla du, va gör du nu...

2009-04-09 @ 05:48:13
Postat av: Marie

Visst är det inte säkert att det hjälper heller ;P

Postat av: Karin

Hej! Jag har gjort ett par jeansshorts, kika gärna in och kommentera vad du tycker om dem!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-09 @ 17:38:23
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback