dagen efter i solen med olja på händerna

Aj. Jag har träningsvärk  i ljumsken. För att jag frös så mycket igår på våran lilla promenad, eftersom jag automatiskt spänner dessa lemmar när jag fryser. Aj.

Annars hade jag en rolig kväll igår, kan jag tycka! Började kvällen med Scatman sedan rullade det på med 90tals- hitsen och disneyklassikerna. Underbart. Tack Johanna för hus och rum!


Idag har jag hittills bytt ut vinterdäcken till sommardäcken på lill-bilen. Vilken kvinna man är. Hehe.. Fast man ska inte klaga när man har en anledning att vara utomhus en fin dag som denna, ack så blåser det ju så förfärligt.
Dagen har senare att erbjuda en middag hos Patrik och Marie, ni vet patrik som är mattesnille? Aa det ska bli trevligt.


Oj oj, nu har mamma dukat upp fika. Bäst man hugger in.
Yummy yummy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback