En helt ordniary lördag

Lördag och jag är ledig!
Gårdagskvällen var väl helt ok, inte speciellt rolig men mycket trevlig. Hehe, jag fick lite problem med magen min. Jag blev så hungrig så hungrig så hungrig sååå. Jag har sedan innan problem med min lilla mage och kan spy om jag är hungrig. Låter konstigt eftersom man inte har något att få ut?
Eh, not fresh therror. Not fresh.

Ikväll ska i alla fall jag och syrran vara barnvakt åt våra kusiner. Jag ska även vara chaufför! Vi har hyrt 4 filmer, 3 av astrid och en disney. Så får pojkarna välja och vraka! Dom de inte väljer ser jag själv hemma i veckan.
Vi ska äta pizza till middag, sedan ska vi åka iväg och köpa ben&jerry- eller något annat gott om de hellre vill.

Ska börja göra mig iordning så fort mamma kommer ur duschen.Tjing!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej stumpan!

Hur har det gått för er med showen?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback