How I love to be around

Nu hamnade jag här igen. Måste bädda sängen, med nya lakan! Det är alltid lika underbart att lägga sig i en renbäddad säng. Eller är det bara jag? Hemtex-skadad?

Har också deklarerat nu, eller ja godkänt min deklaration. Jag godkände att jag ska betala tillbaka, det vill jag ju inte egentligen. Det är tack vare att jag jämkade förra året, då blir det såhär. Nästa år blir det ändring, då ska jag ha klirr i kassan när deklarationen kommer- för nu betalar jag full skatt som de flesta andra där ute!

Jag ska hooka upp med magda och johanna senare,jag föreslog att vi skulle köpa något smaskigt och sätta oss ute. Glassa i solnedgången.
Blir till att klä på sig i alla fall, för så fort sune sol har gått ner så blir det ruggigt kallt igen.


Jag bar min nya jeansjacka från monki för första gången idag. Kjol, topp och strumpbyxor från h&m. Tygskor från la redoute och halsband av märket frost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback