Jag drar till egyyypt!!

OKej. Nu är väskan packad, jag är redo! Fysiskt i alla fall. Känns fortfarande overkligt att jag ska till egypten liksom.. AFRIKA.
Oj.

Men det ska jag i alla fall. Jag och carro ska försöka att inte bli sålda för kameler, sola och steka, äta god mat och ha en mysig vecka tillsammans.
Jag ska även försöka läsa ut män som hatar kvinnor- för en gångs skull hehe.

Nej nu ska jag bege mig ner till mina kusiner för en måltid och majbrasa!
Om jag inte hinner med något mer inlägg så får jag hälsa er en fin vecka och att vi hörs lördag den 9 maj!
Mmh!!

Kom på att vi får se om vi hörs lördagen den 9 maj, eftersom pappa ska lämna in min dator under min vistelse.. får kanske låna pappas om jag har tur, hehe. Vilket jag har. Eller hur pappa?? Jaja vi hörs, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback