Scatmans world

Om fyrtio minuter är jag på stan och i frisörstolen i Johannas händer. Detta kan sluta hur som helst!
Nemen gud vad skönt det ska bli att få klippa och färga håreeeehht. Har inte klippt mig sedan jag satte i löshåret, när var det - oktober, november? Utväxten är så lång som Öresundsbron.. det är fan jobbigt att ha en dålig hårdag varje dag.

MEN NU SKA DET ÄNDRAS. När jag kommer hem är jag som en ny människa!



Igår kväll åkte jag till lillequist och hängde med magda, soffan, dennis och björn. Vi åt lite chirre och spelade ett spel som var roligt stundvis! Det var en trevlig kväll i helhet även om vi inledde en het diskussion i slutet. Fint crew jag har, hehe!

17 dagar kvar till egypt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback