Sleepless

04,15 tittade jag senast på klockan inatt, så strax därefter somnade jag väl. Klockan ringde 06,50 men jag snoozade fram till 7,20.
Jag sov alltså ca 3 timmar inatt. Så jag gav upp efter mattelektionen idag, fyfan.. måste ta mig in till stan sen också för att växla pengar. Men just nu sitter jag och tankar över bra musik till mobilen- det blir ju en lång resa!

Det kanske var resvernver som gjorde att jag inte kunde sova? Kan nog vara mycket möjligt.

Igår kväll såg jag på Aristocats med Magda och Johanna! HIhi det är ju hur roligt som helst att se gamla filmer, jag skrattade så mycket. Mest pga att man blir så farscinerad av hur mycket bättre tecknat det var förr, hur dom lyckats! Men ack så söta katterna var också, håhå jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback