Barista!

Kvällsfikningen med johanna var lyckad. Uppdaterade varandra om det ena och det andra, och hade det mysigt i en liten soffa på barista. Eftersom visst waynes stängde kl sex.. jahapp.
Kom hem för en kvart sen ungefär, och har nu hällt upp dagens första isvatten. Vet inte var jag har tänkt göra nu.. mamma och pappa tittar på patrik 1,5. Den har ju jag redan sett så- ja rastlöst.

The hills är ett alternativ. Ska överväga. Kommer nog somna då, men det är ju skönt.
Jag jobbar imorgon så det ska nog bli en tidig kväll för lilla mig. Som det blivit många kvällar nu! Började med att jag i tisdags somnade kl9?!?! Haha så jävla fint. Igår somnade jag vid 22. Det börjar gå åt rätt håll även för mig.


Äh, nu ska jag sluta jiddra. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback