Bilder från klassfesten!

I lördags hade ju min klass klassfest. Den gick sådär, haha. Men trevligt så länge det varade måste jag säga!

Ni får en låt att lyssna på medan ni kikar. Lily Allen - Fuck you.


'
Let's get this party started


Chris och alex


Ia och Paulina!


JL va verkligen på G


Lekte snygg


Sandra, Jojjan och Snuff


Vi lekte stockholmare, huh?!


Hilda och Moa!


Denzelbaum var närvarande


Chris, jag och johanna kunde movesen


90's skivan


Hittar du nåt Ia?


Magda och Björn, shake it like a polaroidpicture


Antonia och Magda


Ia och jag myste lite, paulina är rolig..


Kalle och Nisse


.. jag joinar och björn har tagit över kameran


Haha love it


Tequila


Paus


Jonathan


Karin och Sandra!


Antonia och Linda


Sen kom spindeltarzan


Gäng


Victoria och Antonia

Chris vill inteeee


Kalle och Ia matchar

Jesper och Jonathan (kasper och jesper och jonathan tralala)

Sacrableu!


Trevligt att htita bilder när nisse och björn går igenom min lur!


Kalle hade hittat sin plats



Ja, efterfesten började kl11, och tog slut kl 1,15. Haha vilken kväll hörrni.

Kommentarer
Postat av: alx

waahahahaaaah!!!

sp3 har nog roligt åt oss, rycktet har spridit sig och de kan säga "jaja, vi är iallafall mognare än es3!"



2009-02-19 @ 16:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback