Changeling

Gokväll!

Nu har jag precis duschat, gjort en hårinpackning och en ansiktsmask. Vad firar jag? Hehe.. Kände bara att jag började få lite dålig hy, och troligtvis bara för att jag någon vecka tidigare beundrat hur bra min hy varit länge. Ja, what goes around comes around.

Nu ska jag, mamma och pappa titta på film. CHANGELING! Äntligen. Till det ska jag korka upp en Ben and Jerry, phish food den här gången.





Chocolate Ice Cream with Gooey Marshmallow, a Caramel Swirl & Fudge Fish


I samband med att jag skulle titta vad glassen innehöll hamnade jag på Ben & Jerry's hemsida. Herregud, vilken drömvärld dom har skapat. Så mycket smaskigt, vad det verkar!
Öppna gärna en butik här... i sundsvall.. birsta city gärna.
MMMH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback