date

Har för en stund sedan avslutat min och carros telefondate. Den var behövlig, för oss båda! Och vi har bestämt en riktig date- som blir på onsdag. En shoppingdate i birsta city. Det passar oss som handen i handsken må jag säga.

Imorgon ska jag inte på skolan, utan ska istället göra annan nytta. Bland annat skriva i loggboken som var alldeles för längesen, och även göra lite bokföring. Sedan blir det en träningsrunda på det.
Sist men inte minst: jobba.

Och eftersom jag ska träna imorgon så tänkte jag unna mig ben&jerry ikväll. Har sparat mig, men nu vill jag inte vänta längre! Hehe.


Ett citat från när mamma och jag var ute och gick. I snön..
Mamma: Det känns som att gå i mjöl!
Jag: Jasså du har provat på det du?
Mamma: Nee.. men jag föreställer mig.

Hon la sedan till att hon har väldigt livlig fantasi. Mamma, dream on baby.

mjau therrorrh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback