Det är så magiskt

Precis hemkommen från Håkkeh!
Han gör det lika bra som alltid, och bättre där till. Underbar känsla att få lyssna på honom live. Undra då hur bra det känns för honom med massa skrikande fans som älskar honom. Mysigt liksom..
Jag och Carro gängade på riten och lina i kön, vilket betydde att vi kom lite längre fram. Vi gängade även med dom när vi kommit in, trevligare när man är ett fint gäng.
Knäppte några sköna bilder, men de kommer inte komma upp här på ett bra tag. Närmare bestämt tills min dator är tillbaka.
3 timmar av ljuv musik, det var ett bra slut på dagen.

And another one bites the dust..


Imorgon ska jag vara på skolan kl 8.... UFmöte. Få se om jag hinner i tid. Måste äta mackor nu eftersom jag varit hungrig hela konsterten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback