"Det har begåtts ett rån!"

Inga jeans idag heller...

Men en annan positiv sak! Jag mailade asos igår om heelsen, frågade om de skulle få in fler i min storlek. Fick ett utförligt svar tillbaka om att det är svårt att riktigt veta, det kan komma returer och etc.. Men Alex G skrev också att som det såg ut nu så skulle dom få in fler! JIPPIE!!

Steve Madden Ruffle Front Platform Shoe
snälla kom till mama


Det var en positiv stund på morgonen.
Nu snart ska jag och chris åka och träna. Pumpa på gymmet liksom ba. Äter upp mig nu innan med några rån och ett par kiwi. Isvatten på det! Bästa som finns är väl isvatten- mhh!

Hahah rubriken är ett citat av en gammal lärare, Leif. Han klämdeu r sig detta när Johannas glasstrut som vi fick en dag på skolan saknade rån.
"Det har begåtts ett rån". Snitsig karl.

Nej nu måste jag käka upp och byta om till träningsoutfiten! Som borde förnyas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback