Friskig och svettig!

Fick mitt lönespec idag- bätter än väntat! Made my day kan man ju säga.

Träningen gick strålande, tog bara ett astma"sprut". Försöker trappa ner, mamma har ju klagat på inbillning. Jaja. Tänkte nästan fråga pappa om han vill hänga på imorgon efter jobbet. Han som inte tränat på år och dar! Hehe, det roliga är att han kommer få reda på det genom bloggen. Pga att han slutar jobba 4 och då börjar jag jobba. Så vi konverserar på detta viset.

Det roliga är att jag nu tänker äta upp det sista på min toblerone, den står här och frestar mig. Sedan tänkte jag nästan köpa mat på charm innan jag ska jobba. Är inte sugen på något vi har hemma.
Ja, men man ska ju passa på att äta godsaker direkt efter träning- jag följer rådet!

Toblerone och The hills, kom med något bättre.


Kommentarer
Postat av: Marie

What? Har du astma =O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback