halo

Nu är man snart färdig putsad. Hehe. Har duschat och nu sitter jag med en ansiktsmask som är alldeles stel just nu. Eller jag är väl stel kanske jag ska säga. Får se om jag har fått nån rengöring sen då!

Idag fick jag min ipod shuffle förresten. Sitter och lyssnar på den nu, testar in den liksom. Kommer ihåg den tiden då jag har köpt min första mp3, Jens of sweden! Överlycklig som jag var gick jag runt med den här hemma dagarna i ända. Okontaktbar.

Jag blev jättesugen på att träna när jag åkte hem från jobbet! Abstinens. Får hoppas malin vill träna imorgon kväll, så pass sent som efter 8, kanske halv 9-9.. Ja jag hoppas verkligen MALIN!
Annars får jag vänta ända tills på söndag.

Verkar inte vara något på tvn att, ska försöka ta hem grotesco som fredrik pratade om idag. Verkar ju i alla fall roligt!


Nu mask  - off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback