just because i'm losing

Tjenare

Håller just nu på att gå i mina heels. Känns att jag har tränigsvärk i vaderna, det spänner nått så otroligt. Men jag måste kunna gå i dom smärtfritt på balen, eller ja någorlunda smärtfritt åmintsone. Så det är bara att gå.

Vi åkte ju skidor idasg på skolan, längdskidor för att vara korrekt. Jag kom nästan ett helt varv runt, men var tvungen att ge upp. Mina skidor var tydligen felvallade så det fastnade stora snöklumpar under mina skidor. Så det gick inte att åka tillslut. Ramlade två gånger när det gick lite utför eftersom det tog tvärstopp- haha. Jösses.
Just det, vi var utklädd till sotare också..

Imorgon kväll är det party hos min vän E, vi ska fira henne eftersom hon klarade att fylla 19år i måndags. Det kommer nog bli skitroligt, det ända problemet är bara vad jag ska ha på mig, men det löser sig alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback