Mm fin fredag den 13

Idag är det visst fredag den 13. Har inte märkt av den särskilt än så länge- peppar peppar!

Har istället tryckt nästan klart våra väskor, lite färg som ska på bara. Sedan så har vi kommit upp med fina ideér till montern, hoppas bara det blir så också!
Sedan så var det lite rea på godis på hemköp så då for jag dit, hehe. Var tyvärr ganska så urplockat på den fronten. Men det roligaste på dagen var när jag hämtade ut mitt paket från asos!
Det var inte heelse, dom får jag vänta på ett tag till, men det var det jag beställde några dagar innan. Ett par sandaler med guldnitar och ett par solbrillor, wayfarer-look-a-like.

Man blir alltid lika glad när man ska få hämta ut paket! Ska hämta ett efter kl5 från hm också.
Kul sånt där, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback