Old me is dead

Jag ägnade min kväll åt att titta på top model som jag spelat in förut. Och en matbit på det, fläskfilé och klyftpotatis!
Sedan har jag valt att spendera kvällen i mitt rum, en mysig kväll ändå. Tända ljus, the, sex and the city.

Valde också att måla naglarna. Och då även tånaglarna! För att försöka få någon sorts vårkänsla, vilket annars är långt borta i detta snöland. Det är ju bara jag som ser dom än så länge, så jag kanske känner lite gnutta hopp när jag ser dom, hopp om att snart få börja ta på mig jeansjackan och mina sneakers. Och även få måla fingernaglarna RÖDA!
Fingernaglarna blev idag mörklila, känns inte som att de kan vara i någon ljus färg ännu. Men det kommer, det kommer.

På tal om kommer, så hoppas jag att jeansen kommer in på gina i veckan. Jag och marie måste ha ett varsitt par!!!! Annars blir jag tokig. Jag kan verkligen se mig själv i dom i vår, ursnyggt!
Jag dör verkligen nästan om jag inte får rå om ett par, på riktigt!


 På tånaglarna har jag Mavala, Fruity. Klarröd och fräsch!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ska kika om de möjligen kan finnas i karlstad =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback