pick up the phone

Imorse fick jag ett mail från asos att fram till någongång i februari så hade skulle alla som beställde från Sverige bara få betala 10kr i frakt!

Jag gick in och tittade för jag tänkte ju att jag måste passa på. Såklart.
Hittade två saker som ska få komma hem till mig, ett par solglasögon och ett par sandaler. Hittade ett par högklackade som hade kunnat vara mina balskor, men dom fanns såklart inte i min storlek.

ASOS Leather Studded Caged BallerinaJeepers Peepers Retro Stripe Sunglasses

Vad tycks?

Steve Madden Ruffle Front Platform Shoe 
Dessa som inte fanns i min storlek. Nästan så man vill prova en 36. Hehe... vi får se. Jävligt snygga är dom ju i alla fall.

Opz just det.. råkade ju beställa mer saker från h&m höromdagen.. ska visa vad en annan gång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är verkligen helt galet shoppingberoende(!):p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback