Playground

Jag fick verkligen en kick av att få beställa hem skorna igår. Underbart sånt där! Jobbigt bara att vissa kickar kostar.

Nu sitter jag på skolan, är ensam här på våra elevrum för tillfället. Jag sitter och jobbar lite matte, borde börja på vårat övningsprov även om jag kommer missa provet.. Hoppas mina kompisar slutar snart så vi kan gå och käka! Det är ju bland det bättre på dagen, mat. Sedan kanske det blir en vända achtung die kurve. Hahah.
Vi har haft våra olika spelperioder här i klassen. Bl a:
Biljard
Halo / Bilspel
Tower bloxx
Fluff friends
Bloons
Sky roads
Swords and sandals
Dolphin olympics
Achtung die kurve


Vi vet hur man underhåller sig i alla fall. Fina klassen.

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

haft en bra dag ? =) kram

Postat av: Bea

haha man blir beroende av spel:P Allt bra med dig? KRAM

2009-02-11 @ 06:14:00
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback