SESAM

Jag är ledsen. Vårat  virusprogram har inte fungerat, så därmed har jag alltså inte fått använda internet.
Men nu är jag tillbaka!


jag köpte jeansen i tisdags förresten! Hon gjorde ett undantag för mig, för dom fick inte ta ut dom i butik förrän den 19/2 egentligen. Woho. Fast dom är lite stora över lår och vader. Jag är ju rätt slank där.. Får se om det blir att behålla dom.

Idag på skolan ska vi ha sex och samlevnad hela dagen. Hehe, det kan ju bli intressant. Vi ahde fått schema på vad vi ska göra, och det fanns bl a med:
kondomkoll
sexquiz
underlivsbesvär
info om klamydia- ma kan även få testa sig!
estetisk verksamhet
film: linas kvällsbok


Undra vad man får göra på estetisk verksamhet liksom.. måla sitt kön?

Kommentarer
Postat av: The Love Fool

Testade du dig? Tina-chan sa; hoppas hon gjorde det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback