sockertroll

Lika precis som internet kom igång igår när jag skrev, lika precis nyss kom jag hem från jobbet. En dag som varit väldigt lång. Men med en hel del godbitar!
Det började med att jag fick jobba med Marie, som det var väldigt längesen jag såg! Därefter kom mamma och pappa in på besök, för att också handla lite nya grejer. Man kan väl säga att jag är en bra säljare.. hehe.
Malin kom sedan in, för att byta bäddset, eftersom hennes blivit noppiga, men jag kan ju slå vad om att ann-britt varit i farten! Nerå, det gick så bra så. Nu kan hon bädda fint- igen.
Johanna var nästa vän på besök, ett långt besök. Vi pratade och surrade, inte om allt, för vi ska ta en fika ikväll kl7, så vi var tvunga att hålla på en del saker. Mitt upp i Johannas besök dök carro och hoffe upp. Jag och carro bestämde oss för en telefondate på söndagkväll! Har man inte tid att ses, ja då blir det uppdatering genom luren.

Puh. Sist men inte minst avslutade jag dagen med ett telefonsamtal till Emma påväg ut från Birsta city. Hann man med henne på ett hörn också liksom.

Maten är klar nu så jag ska proppa i mig lite, sen fräscha till mig för ett besök på waynes.
Nami nami nam Nami nami nam

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ser fam emot att få skjuts i din fina toyota limo :)

2009-02-21 @ 17:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback