Tränad och klar!

Gud vad skönt det är att träna! ...ibland. Hehe nämen man blir så stolt över sig själv efteråt framförallt. Funderar på att åka imorgon efter skolan också, återstår att se.

Fick en utsökt middag när jag kom hem också, och ni som känner mig vet att det är så underbart när man är riktigt hungrig att komma hem till god mat. Kyckling serverades, slår aldrig fel.
Snart kommer mormor och morfar förbi, på det blir det en semla. Mumsigt, det är jag nog värd. Ska även försöka få dom att köpa riskkapital av mig, til UF-företaget.



By the way. PÅ TORSDAG ÄR DET HÅKAN! PÅ FREDAG ÄR DET HÅKAN-SPECIAL PÅ FRIDAY I'M IN LOVE!
Jag kommer vara på g torsdag-lördag. Mycket ståhej.
Torsdag Håkkeh med carro.
Fredag Friday i'm in love med malin och jossan.
Lördag är det klassfest hos jossan (en annan).
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback