back when i had you

En jättelång och seg skoldag idag. Och därefter ett seg dag på jobbet. Tur att marie höll mig sällskap ända tils stängning! Hon håller alltid mitt humör uppe, så himla underbart.
Vad ska jag göra om du flyttar?

Har inte så mycket att komma med idag. Inte på humööör! Inte alls. Speciellt inte just precis nu.

Hade förresten min nya, fräna tröja/jacka idag. Som nils sa "fet jacka". Precis vad den är.
Tänkte att jag skulle lägga in bilden på den från hemsidan, men den är nog slutsåld så! Men tänk er att den påminner om svt's testbild!

Nu stod det visst TV4 på den.. men jaja.


Nu ska jag göra min dagliga kvällsrutin- satc!

Kommentarer
Postat av: Marie

Gullunge =)

Blir alltid på bra humör av dej med juh!

Postat av: Marie

Förresten. Hoppas du inte tog illa upp för att jag sa att den såg ut så. Tyckte den var cool ju!

2009-01-22 @ 21:44:51
URL: http://marielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback