Detta händer:

Det är modevecka på Berns. Jag är inte bjuden. hehe.. så jag har annat att göra istället.

* Måndag-
skolan och jobba uf, sedan hämta ut mandobiljetterna, åka hem och skriva en analys, och till sist ta en sväng ut till birsta och lämna igen ett par saker.
* Tisdag-
skolan, hem och jobba matte
*Onsdag-
skolan (den jobbigaste dagen av dem alla), sedan jobb 16-20
*Torsdag-
skola halvdag, jobb 16-20
*Fredag-
skola, lång dag, sedan jobb 16-20, efter det hänga med carro!
*Lördag & söndag-
Jobb 11-18, middag och "party" hos Marie & jobb 9-17

Det kan bli ganska mycket detta. Med alla dessa jobbtider! Men det är skönt att ha något att göra också.
Får se om det kläms in något mer, känns inte som så.

Nu måste jag klä på mig för att sedan bege mig till skolan och uf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback