does your mother know that your out

Ja alex- idag hade jag tänkt uppdatera!

Var hälsad mannar.

Jag har inte haft tid eller lust att skriva här i bloggen de senaste dagarna. Jag ska berätta varför.
1. I fredags jobbade jag till kl8, hade gått i skolan hela dagen innan. Det betyder att jag var jääättteeetrött när jag kom hem och det blev inget av med datorn.
2. Igår jobbade jag också hela dagen, sedan åkte jag direkt och var med tjejerna. Vi åt thai och chips och spelade yatzy.
3. Idag har jag också jobbat, därför ingen uppdatering förrän nu.
MEN FRAMFÖRALLT- min dator är på observation.

Mitt ps2 är iaf chippat och klart nu, tack för det morbror min!! Så nu har jag ytterligare 3 singstar spel i alla fall. ABBA here we come!



Nu sitter jag med mina päron och tittar på "trollkarlens hemligheter". Det mest känns ganska b. Ingen Joe Labero det här inte. Fast mest så vill jag egentlgen inte veta att det inte är på riktigt.. jag vill tro att de verkligen kan trolla!! Det ska jag hålla fast mig till. Hehe.

Hör och häpna, imorgon kanske jag kan göra en "veckans to do list". Hehe för att verka proffesionell.  

therror signar ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback