Joseph, better you than me

JA HEJ!

Har arbetat idag. MYCHE FOLK. Tiden gick snabbt. Jag gick hem. Eller alltså inte gick ända hem.. gick till bilen..

Jag har ju uppdaterat mig själv. Jo, det är så att jag har ju skaffat Spotify, Woho, jag vet. Tekniknörden har gjort det igen, eller hur marie? Heheh. Så nu har jag gjort en spellista med än så länge 3 låtar. Dessa tre låtar är :

The Killers - Joseph, better you than me
Ane Brun - True colors
Amanda Jensen - Greetings from space

En vacker skara låtar, lugna fina. Ska surfa vidare på spotify en annan gång, eller surfa och surfa.. ja ni vet vad jag menar.

ÅÅHH på tal om teknik. Min pappa (och mamma?) vill köpa ett Nintendo wii!! Hoppas detta kommer att ske, snart. Hoppas hoppas hoppaz. Då ska jag skaffa raving rabbits så kan jag och carro lira detta all the time!

Ska nog dimpa ner i soffan med mina föräldrar, är helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback