Le año

Inget blir ju som man någonsin tänkt, men avslutade året med att bil nerstänkt.
Ja dränkt i asta martini, nästan så man önskade man stod i bikini.
Nu ska jag inte om det nya året prata vidare, utan ta oss tillbaks 12 månader tidigare.
2008 invigdes inte heller så som jag tänkte mig, och trodde att jag nästa gång då blir det bättre så sig.
Under det gånga året har jag äntligen börjat sista året, och har också hunnit med att med thai fylla ut håret.
Jag och min vännina Victoria begav oss till Kreta, och där var det varmt ska ni veta.
Man hade ju bränt sig och flagna fan efter två dar, så då när man kom hem var ju inte mycket till färg kvar!
Fyllde år gjorde jag i år igen men 19 denna gången, då jag borde ha sjungit studentsången.
Ingen sång för mig men många andra av mina vänner, så jag åkte runt och åt av alla jag känner.
Väntar ju mig uppvaktning nu i år, när jag ska stå på balkongen och ta i från mina tio tår.
Under hela året har jag jobbat och för mig gjort rätt, och tydligen också på pengarna satt sprätt.
Har faktiskt investerat en nice laptop, som inte just nu ligger på sin topp.
Har investerat i mer elektronik, en LG flat screen som för mig är unik.
Mer som har hänt är väl att min syster har flytt, bor numera i Uppsala och är där med uppbytt.

Har gjort en tripp till Örebro, där en student hade tänkt bo.

Svårt att sammanfatta ett helt år, så det är nog mycket jag missat som ni förstår.

Men ni som mig känner, vet vad vi varit med om jag och mina vänner.
Året som väntar här framöver, kan nog ge mig precis vad jag behöver.
Det är mycket som kommer att ske och hända, och allting kan upp-och-ner vända.

Gott nytt år. Igen. Välkommen år 2009. Ta mig med storm!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men vilket fantastiskt rim du fick till! pra gjort! och vem är det du önskar tog dig med storm? hmhmhm..

2009-01-01 @ 20:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback