Let's just fall in love

Dagens agenda har blivit totalt framskjuten! Åhnej!
Det började med att min vän "arga alex", alltså Alexandra, tagit sitt körkort!! Jippie! Så hon tog en sväng i driven och bjöd på en flurry.
Birstasvängen blev längre än väntat, eftersom jag inte var själv utan med alex och chris. Så ja.. plugget är inte gjort. Så det ska jag göra när jag avnjutit middagen.
Mandobiljetterna kunde jag inte hämta ut förut idag för att jag hade missat en bokstav i bokningsnumret.. så ska åka ner och göra det typ nu strax.

Just det, måste ju boka tågbiljetter idag också. Får inte glömma!

Till sist, efter biljetter- mat - och plugg så ska jag och pappa sätta oss ner och kolla på film. Saw V blir det till och med. Den är säkert inge bra, men ändå.


Hade gött!
(det är ingen som fått 100% på quizen än så länge, vad är det här..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback