lost lost smells good

Jag vet inte om jag nämnt det tidigare.. men jag har en förmåga att gilla och ibland till och med älska konstiga lukter. Starka, äckliga lukter. Och jag vet att jag inte är ensam om detta. Fast vet inte om jag är ensam om att gilla så många av dom.
Nu pratar jag inte om kattpiss och timråfabrikbajslukt.. utan ändå liksom... godare.
Jag tänkte lista de som jag nu på rak arm kan komma på!

Bensin (ok den var inte så konstig)
Spritpennor och andra starka tuschpennor
Lim
Lacknafta
Aceton
Färger som luktar starkt
Mögel (ibland.. ok det är äckligt)
Nagellack
Spolarvätska
Rengöringsmedel (typ vim, fönsterputs mm)

Ja. Det var dessa jag kom på. Och som ni ser skulle jag klara mig bra som hemlös, mycket smaskigt att sniffa där!


Kommentarer
Postat av: SysterYster

ja jag hoppas att inget av det sniffas nu. Då får du med syster att göra.

Postat av: Marie

Tokfia ;P

Trevligt att du tog upp just mina förslag på äckellukter!

2009-02-01 @ 23:45:35
URL: http://marielindberg.blogg.se/
Postat av: Marie

öj, förresten vad sägs om blekmedel? Alltså sånt som sticker som tusan i näsan och svider i ögonen när man slingar håret. Eller klorin?

2009-02-01 @ 23:47:04
URL: http://marielindberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är inte lite knäpp du eller. "vadå har jag en jeansjacka? det sa mamma också men jag fattar inte"

2009-02-03 @ 13:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback