old dances

Mamma och pappa är på hockey, på Gärde.. Det är Sundsvall - AIK. Och min pappa gillar AIK.. Ja.. That's true. Så jag skjutsade dit dom för en timme sedan, åkte sedan och handlade lite på. Shopping på ICA Maxi, hehe. Köpte bagels och philly som jag ska ta med på våran halvdagsfriluftsdag!
Så jag passade på att köpa en liten påse godis också, som jag sitter och smaskar på nu! Med en kopp the på sidan av. På tvn är det vänner, fast just nu reklam. Då lyssnar jag på Kate Nash på spotify! Så jäkla smidigt.

Mina kusiner har tydligen guitar hero numera! Jippie! Måste ta mig ner någon dag och spela, söndag kanske??
Undra hur det går med mitt ps2 som morbror min skulle fixa och trixa med. Om allt går som det ska så kanske jag har guitar hero inom sin tid- äntligen kan man ju säga då!

Jag tycker det funkar fint hittills utan min laptop, tycker inte ni? Har ju uppdaterat massor. Tur jag har papsen.


Ne, ska inte tråka ut er mera. Ska mysa på här jag. Nyduschad som man är. Finns inget bättre!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback