Sex and another city


Dagen i ära- fredag, valde jag att kura ihop mig i en stor men ack mysig kofta. Finns inget bättre när man känner sig ruggig, som jag känner mig då jag är lite täppt. Hehe. Den är från h&m om någon skulle fundera på det.
Piffade till det hela dagen i ära- fredag, med ett halsband fyndat på indiskas rea och min tjusiga casioklocka.

Ja.

Hade förövrigt en oförberedd liten essäskrivning idag på svenskan. Kändes som att det kan gå helt ok, även om jag inte var så insatt i boken (som vi skulle utgå ifrån). Tack vare den uppgiften blev det en lång skoldag, och sedan bara hem och äta för att åka och jobba i butiken min.

ÅH NEJ!! JAG HADE JU GLÖMT BORT ATT MARIE FYLLDE ÅR I VECKAN!. Var bergis på att det var den 14e. FÖRLÅT, och grattis!


Efter kvällens tv-kväll framför LET'S DANCE så ska jag nu runda av med ett parti sex and the city.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hä ä lugnt vettu ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback