Simon says

Klev nyss upp över ett lååångt, varmt bad! Det var mycket skönt. Har varit lite hängig idag faktiskt, var inte på skolan. Har fått mycket gjort här hemma ändå. Bland annat pysslat om lilla mamma som är sjuk, förkylning som smygigt på. Skulle inte förvåna mig om den smyger sig på mig också, men det återstår att se. *peppar peppar*
Hämtade ut ett h&mpaket idag också, innehållet var det jag visade som kollage här i bloggen för ett tag sedan.

Imorgon är det till att vara uppe med tuppen igen- kl 7. Sedan väntar matte c lektion. Kommer nog gå bra (peppar peppar igen!!). Sedan slänger jag i mig lite lunch, hänger lite med min kompizar och sedan en lektion i kultur- och konstanalys. Vi ska prata lite P1 och P3... Japp.
Efter skolan ska jag jobba och slutar inte förrän 8 så då ska jag bara hem och hänga. För sedan väntar helgen då det är jobb och planer!

ÅÅH lön imorgon också ju. Underbaaart.
Jag vill ha den här:

Kommentarer
Postat av: arga alex

Jaha? och när hade fröken tänkt att uppdatera?

2009-01-25 @ 19:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback