Studentfesten

Festen igår var faktsikt rolig. Dansade i fet laser till 90-tal och 2008-tal. Hehe. Träffade folk som man inte så ofta träffar men hängde också med dom som jag alltid träffar! Ett fint kalas.
Åkte hem strax före fyra med chauffören mamma. Så jäkla tur man har som har en sån fin mor!! Somnade däremot vid 5 efter att ha tryckt i mig fyra mackor, ett glas vatten och två avsnitt sex and the city.

Nu väntar jag på att kjeller ska komma förbi. Hon ska ta en titt i min nya garderob! Ja, hon ska låna något tills festen som hålls ikväll- det gör hon nästan jämt. Jag tar det som en komplimang för bra klädsmak.
Festen som hålls ikväll är hos min vän E. Det blir singstar för fulla muggar sedan blir det väl kanske en runda på stan. Det återstår att se. Ikväll tror jag att jag ska avsluta med ett mål på stan, så jobbigt att göra iordning mat hemma i gryningen. Heheh..

Just det, ska ju göra en skiva tills ikväll också. Håhåjaja. Och jag ska träffa Emil ikväll?! Min gamla, gamla vän. Han har varit försvunnen, eller ja "försvunnen", i ett x antal år och inte har hört av ett ord. Det kommer nog bli KUL!
Nej nu, studsa vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback