Here's my key, a freak like me

Okej nu har jag fått Elins bilder från gårdagen. Jag slänger upp några på måfå!


Tjejerna för kvällen, med singstar


Herrarna, med sitt poker


Värdinnan, som inte alltid är mycket till värdinna!


Vi har kommit att bli ett by the river-gäng. 3 boxar och en flaska fanns på plats.


J & J lekte tills.....


... fröken trillade av stolen!




Sedan valde jag att ställa upp på underhållning också.


Larka fixade spotify och utsåg sig själv till DJ.


Tjejerna ville agera lite. Jossan vill vara beredd!


Malin har bytt kläder. Vi tar det chill och dricker en till.


Jag och anna skulle visa hur lång hennes kille var gentemot henne.




JA- det var nog det! Härligt med bilder. Kommer kanske fler när jag lagt in mina tillslut.
Imorgon är jag uppenbarligen ledig också. Skönt. Så ska slå på massa satc nu och njuta.


HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja just ja! Jag ska åka och hämta vinet och det hos syrran sedan så tar jag med mig det imorgon till skolan, kommer du då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback