Vadå 90-tal?

Kom att tänka på en sak. Kvällens studentfest har temat 90-tal. Det kommer då spelas musik från 90-talet och man ska gärna klä sig 90-tal.
Det är mest för att de som ska ta studenten i år är född 1990 (vissa inte hehe). Men om jag säger såhär.
1999, då är dessa barn 9år. Dom lyssnar på markoolio och spice girls. Kanske något boyband osv. Man har hunnit med att ha jazzbyxor med en kjol över.
MEN- mycket annat är det iNinte under själva 90talet. När dessa barn börjar tänka på vad de ska ha på sig har vi gått in på 2000talet. Så hela våran och deras ungdom utspelar sig under 2000-talet.
VARFÖR SKA TEMAT VARA 90-TAL??
Det är inte den tiden vi minns direkt. Jag minns mer början på 2000-talet. Det är där det börjar frodas.

Jaja, ni vet. 90talisterna är ju så fräna och påhittiga. "Åh ja 90-talet, perfekt. Det är våran tid det!". ÄH! Ni har inte dansat till Mr President och 2 ulimited. Det har ni inte.


Tack för det. Nu fick jag det sagt. Tacka vet jag 80-talet hehe!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken tur att du är så himla gammal och vis ;P

Postat av: Johanna <3

i mitt senaste inlägg finns en annons om hur just du tjänar pengar på din blogg. klicka dig in och

bli medlem där.



denna månaden fick jag ut 1855 kronor.

det vill väl du med ha ?

2009-01-17 @ 10:33:37
URL: http://jsoul.blogg.se/
Postat av: SysterYster

Yeah go 80!!!!

2009-01-18 @ 02:15:51
URL: http://himechan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback