Vaniljlatté!

Hade riktigt roligt i pulkabacken idag! Haha, alltid kul att vara barnslig. Det var mest jag, alex och magda som gasade ner för backen. Jag hade kameran i högsta hugg, men vet inte var kamerasladden är (eftersom på min laptop behöver jag bara minneskortet), så jag kan inte lägga in dom just nu!

Är ganska frusen nu.. men temperaturen börjar komma upp. Men hur kommer det sig att jag fryser när jag har ett skönt underställ? En fleece hade i och för sig varit bra att ha över. Men på benen då liksom? Jag slutar aldrig förvåna mig själv när det gäller kyla!

Nu ska jag se om det blir mat snart, sedan blir det en tur in till stan med min fina vän Elin för en mysig fika! Det kommer sitta fint med en varm kopp latté.



Ha det så bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH!! Du måste lägga upp videosarna :D

Du måste, måste, måååste :D

2009-01-15 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback