Yes man - do

Här är jag igen! Jippie.

Idag ska min lilla laptop ha skickats iväg för undersökning. Hoppas den kommer tillbaka hel och ren! 2 februari är beräknat datum, men jag lovar att det kommer bli längre. Blir det inte allid det?

Nu efter skolan, kom hem vid 2, så har jag gjort två stycken idrottsuppgifter. Skönt att få dom gjort. Annars hade nog Boel blivit bitter på mig.
Känns väldigt tråkigt och konstigt att aldrig mer ha idrott?! Det har man ju liksom.. alltid haft. Nu får jag bara vara med om gympass på friskis.. inte lika roligt på jag säga!

NU SÅ ÄR MANDO BOKAT- på riktigt! Haha, den förra bokningen hade blivit markulerad tydligen. Tur är väl det, så jag inte hade måsta betalat för 6 biljetter. Hade ju råkat boka två gånger.. Men yes, mando i april är klappat och klart. Så tänkte hämta ut dom imorgon i samma veva som jag ska fika med Elin. Long time no see amiga.

Mer att berätta.. Ja! Jag ska få låna Steig larsson-böckerna. Det är ju toppen, nu ska även jag få något att bita i!

EEhh... ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Orkar du ? 1903 sidor att plöja igenom.....

2009-01-14 @ 16:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback