You better answer when Stockholm's calling

 
Sophia Somajo - I-rony


Hörde den imorse och blev fast!
Matte c idag gick BRA!! Mycket bra faktiskt. Men som sagt, det är bara början. Fast skönt att det flyter på nu åtminstone. Ikväll kanske jag ska ta en fika med en liten kompis, prata om livet som vi lever.

Igår var jag också med en bunt kompisar och titta på Don't mess with the Zohan. Hhaha underbar film med en bra skådespelare som Adam Sandler! Vi åt godis (några glass) och hade det mysigt. Var förövrigt med kjeller hela dagen nästan.
Först var vi hos emma och spelade yatzy och pratade om i lördags. Sedan åkte vi och köpte thai som vi åt hos Emma. Sen for vi hem till mig en sväng, för att seda åka vidare till filmkvällen. Så trevligt min unga dam!


Snart ska jag åka och hämta pappa. Måste ta nåt att äta först, dööörrrh av hunger.

ÅH fick världens fränaste tröja idag på posten!! förresten!

why do I want you
now that I can't have you
why didn't I just want you
back when I had you
back when I had you

It's my irony

Kommentarer
Postat av: My

Jag håller med! Väldigt bra låt:)

Kram kram

2009-01-20 @ 20:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback