Alla vi- längtar efter sommaren

Sovmorgon till kl 10 imorgonbitti då!
Eller ja, måste ju kliva upp kl8.. men det är lyx det mina vänner!

Ska repa produktion hela dagen lång. Hoppas inte allt för lång. Måste nämligen till vårdcentralen och fylla i nå papper om vaccinationsgrejen, och dom stänger halv5. Plus att jag måste prova sätta upp mina nya gardiner, hehe. Det ska bli vår i mitt crib.


Mamma, pappa och jag såg klart Seven pounds idag. Jag tyckte den var bra, tillslut så. Den var lite krånglig till en början, men allt klarnade och slutade lyckligt på ett annorlunda sätt. Tårar i ögonvrån kan förekomma!
Just det, min syster kom ju hem igår. Flyttade hem till och med. Välkommen hem söstra mi!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback