Baby goodbyeee

E.M.D E.M.D E.M.D E.M.D E.M.D E.M.D E.M.D E.M.D E.M.D E.M.D E.M.D E.M.D E.M.D

Dagens stora dagens var på Birsta city ikväll. E.M:D. Flickorna var som galna hörde jag, mina små kusiner åkte dit i förhoppning att se grabbarna. Men inget såg dom.
Jag stängde kl 8, E.M.D hade börjat uppträtt kl 7 och började signering seanst kvart över. När jag skulle åka hem gick jag den vanliga vägen genom centrat, PROPPAT med folk. Wow tänkte jag, vad händer nu?
Nä, det var ju bara E.M.D som satt kvar där- och där lär dom nog få sitta ett bra tag. Kön var verkligen oändlig, jag såg inget slut!
Har en bild på mobilen men får inte över den genom bluetooth så det blev inget.


Hoppas det gick bra E.M.D, med alla små fans med "e.m.d" skrivet på kinden. How sweet and romantic.
Poss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite nöjd tror jag dom blev ändå

2009-03-26 @ 21:54:35
Postat av: Natha

Såg när dom shoppade på åhlens i stan, sen följde jag efter dom som en liten fjortis men fan vad snygga dom är :D

2009-03-27 @ 11:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback