berp berp

BARA SÅ NI VET, så ska inte texten här till vänster se ut sådär.. den ska egentligen vara under bilden men jag får inte dit den. Vet inte hur jag ska lösa det, men håll ut. Det ska ordna sig.

Kom precis hem från en liten simtur med mamsen. Det var skönt men jobbigt eftersom det var så pass längesedan. Vi har bestämt oss för att försöka komma igång snart! När även syrran flyttar hem (inom en månad) så ska även hon hänga på. Det vet hon inte än, eller ja, nu vet hon!

Resten av den här veckan ska jag jobba. Inget mer slöande för min del! Två dagar i rad har jag gjort ingenting. Bara legat i soffan och sängen, inte träffat folk ingenting. Och det har varit underbart!

Och om ni ville veta, maten jag lagade var utsökt. Jag har lyckats.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Det var kanongott

2009-03-05 @ 05:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback