fredrik snortare

Här kommer; Fredrik Snortare, han glider med stil
han har en glassig kvart plus en leasad bil
han har kontakter med vakter, krogpersonal
hela Stureplan, Berndtslys, Carma, Spy Bar
han känner röset, alla balla coola som finns
han e som fisken i vattnet, han e stockholms prins
han fäller brudar på rad, han jagar ass
han är en stekare, glidare, en kille med cash
han har flickor överallt, krossar hjärtan på rutin
men bara en som krossar hans och hennes namn e kokain
å han e fast, tagen, har ett kraftigt begär
och det finns ingenting här som stoppar Fredrik, va kär
å varje kväll e han på plats, vid bar och salong
för han finns där det händer, där det finns hålligång
han e känslomässigt störd, egoistisk å kall
å inget ont, anar nästan va som komma skall så

Kommentarer
Postat av: Angelica Blick

sv; men nej..HAHA. jag dog lite av garv, förlåt.

Jag tror inte du har en aning om vad du pratar om tjejen, och att skriva ett inlägg om det? Inte för att vara "negativ" men hur pinsamt är det inte att skriva ett inlägg om det. du måste vara lättretlig. men det är ju bara min åsikt. Jag vet mycket väl att låten heter "I say a little pray for you" ..att jag skrev " I'll save a little pray for you" handlar om en ganska intern och rolig grej som hände just i helgen, som fick oss tjejer att garva ihjäl oss. Så snälla, ta reda på fakta innan du blir negativ och petig. tack hej!

Postat av: vänliga hälsningar!

pinsam[email protected]

2009-03-03 @ 20:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback