kiss me through the phone

Ja herregud- denna bloggvärld!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Antingen titta på massa the hills eller börja läsa "män som hatar kvinnor". Eller kanske både och, det skulle ju vara riktigt trevligt!
Ni kanske undrar vad som hände med mina oförberedda sovmornar, det blev inget av idag. Mamma lämnade in deras bil på lagning så jag var tvungen att skjutsa hem henne från verkstaden.
7,43 blev jag väckt..


Äh skönt, jag har fångat dagen!
Undra om jag ska göra middagen idag? Ska fråga mamma. Hon som slutar sent borde ju bli jätteglad.
En sallad blir det i så fall, från min nya salladskokbok! Hehe.

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

Är du ett fan av the hills? då ska du absolut kika in på min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback