loerdag

Aa nu är man äten, riktigt god middag idag! Tur det kan jag tycka.
 
Till melodifestivalen ska jag öppna upp en ben&jerry,blev favoriten idag, chocolate fudge brownie! Kan nästa inte hålla mig. Den rinner i mungipan. Lite..

Mamma, pappa och jag satt nyss och lyssnade igenom årets bidrag, till festivalen alltså. Några härliga dängor är det ju! Vi lyssnade även på lite gamla eurovisionlåtar, för att kunna utse någon vinnare i våran festival så skulle vi kolla vad dom vill ha där borta i sydöst. Det är ju dom som bestämmer, hehe..

Pappa röstar starkt på Caroline af Ugglas - Snälla snälla.
Vi får se pappa, vi får se. Jag håller i alla fall med om att skicka ett av internationella juryns val, testa liksom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback