lördagsmys

Igår hade jag en riktigt trevlig dag faktiskt!

Började med att jag vaknade kl halv 11, vilket inte var direkt sent efter en utgång, men älskar att inte sova bort dagen! Sedan rev jag direkt ur sängkläderna och kom på att jag skulle tvätta kuddarna och täcket. Där med var städningen igång. Medan mina kuddar var i tvätten åkte jag med mamma, moster och mosterns granne till gårdsbutiken i timrå. En mycket  trevlig liten butik med massa fina saker, mamma fick med sig några saker hem. Jag själv däremot har något slags köp förbud mot.. allt.

Vi kom hem, då städade jag klart på rummet, åkte till min moster och torktumlade kuddarna mm. Sedan åkte mamma, pappa och jag ner på Dolcetto och fikade. Det var ett jättemysigt fik, ett italienskt, där jag åt en jättegod macka med parma och mozarella!
Sedan drog vi några ärenden i birsta en snabbis. När jag kom hem så var jag tvungen att tvätta täcket, och sedan även åka med det till min moster.

Alex ringer och säger att hon och Elsa är påväg från birsta till mig. Så då tände jag ljus och mös till det på rummet så dom skulle känna sig mycket välkomna. Vi låg i sängen min och tittade på facebook, a cinderella story och melodifestivalen.


MYSIG LÖRDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback