Män som hatar kvinnor

Hej bloggen..

Tog en oförberedd sovmorgon idag, till halv 11. Inte alls likt mig måste jag säga! Jag och hunden sov ut, hon älskar att sova.
Kom nyligen hem från en snabbvisit hos carro. Vi kollade lite på resor till egypten som vi ska bege oss till i april-maj. Så färgen håller sig till balen någorlunda, hehe. Man är ju inte dum!

Ikväll kommer patrik och marie hit, släktingar alltså, som ska göra några väskköp. Jag ska även förbereda patrik på att det snart kommer bli våldgästning på grund av min matte c-kurs! Derivatan kan jag behöva en liten hjälp på traven med känner jag såhär dags.

Nu ska jag kolla på the hills faktiskt. Inte så ovanligt nu för tiden! Sedan kanske jag ska börja sluka Stieg Larssons "män som hatar kvinnor".
Får se.



adios, therror

Kommentarer
Postat av: Marie

Hello Zoolander!

Saknar dej. Var säkert 100år sedan jag pratade med dej... Minst.

Men till helgen är det du och jag =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback